Hampus <3

Var hos Hampus ungefär vid 10. Han kände igen mej iaf ;) så söt var han men han hade förändrats. Sen efter när vi fixat i ordning dom , red vi ut på en runda. Jag på Hampus och Lena (ägarens dotter 24år) på Lettir.  Jätte fina vägar. Han skötte sej hela tiden , bråkade inte något och han var jätte mjuk och lugn. Så ridturen blev jätte mysig och lyckad. Han såg så glad och åhh ut, så skönt att få träffa han igen. Efter vi red grejja vi lite med dom och sen släppte ut dom och gav dom lite hö. Sen gick vi in och värmde oss och tog en fika och prata lite grann. Senare gick vi ut igen och bara myste och gav dom lite godis innan jag skulle åka hem. Tog massa bilder , men såklart så dampar usb,n så gick inte lägga in dom får pröva i morrn igen så lägger jag ut dom :) Men dagen blev jätte lyckad och han var sej lik och han värka faktisklt bli ganska glad när jag kom. Hans blick är typ obeskrivlig. Men nu är jag iaf lättad över allt igen. Jag fick komma precis när jag ville när jag ville så känns jätte skönt. Nästa gång tror jag att jag ska få rida isisen . Spännande ;) Sen när mamma och pappa kom så sa vi hejdå så lunka han i väg sen haha gullsen.


Får bli en bild på mej och linnea från i går ist ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0