Hoppning Brownie 6/10

Vi hoppade stuts idag. i början gick de lite mindre bra och hon var lite motsträvig. Men mot slutet dom 4 sista gångerna gick de faktiskt riktigt bra , och de flöt på bättre. Sen skulle vi hoppa med händerna ut men kunde inte göra de eftersom jag hade Brownie och de går ju inte riktigt göra de med hon än.. Anmälde mej till Cr idag också blev bara 40-50 eftersom de är första gången hon äns är på en tävling så vi visste inte hur hon skulle reagera så fick bli lägre första gången. De är ju ändå bara träning. Så får hoppas att hon håller sej lugn och sköter sej så kan vi fortsätta sattsa sen :)

Efter lektionen åkte vi och hämtade mina saker hos Candela. Men fick ju tyvärr inte med mitt shabrak och spö -.- ljuger , snackar skit och förstör och sen kallar mej för falsk, jo så kan man jo också göra. inte för att jag orkar bry mej men väx upp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0