söndag

Hej på er! Nu var det söndag igen då och skola i morrn. och de tråkigaste är att jag har värkligen inget att göra idag. Men tror jag åker i väg till stallet en liten snabbis sväng, och efter de får jag la se vad som händer. Ska även slänga in ett litet test här snart, bloggen är så "samma" hela tin så ska börja med lite tester också (tror jag) ;) Aja men...

Gårdagen men Linnea var ju GRYM! som vanligt ;) Vid typ halv 10 så drog vi till donken ;) Fast denna gången åt vi faktiskt mat också ;) Men sundeaen fick vi allt i oss också ;) Massa cp folk där. Ibland undra man vad man var på för ställe egentligen ;) Typ först en kille och tjej som sitter och masserar varandra och stönar , sen 2 killar som kommer in utklädda till tjejer med bh och kort kjol och hela kittet. Sen kommer de en ful tjej som går och vinglar med brickan med mat och knappast kan gå. och sen massa pisamma. jaja sen när vi cykla hem så ser vi en bil som sladdar runt och skit och linnea får panik och kör ner i diket med mej på paket hållaren haha och hon typ stuka foten så hon kunde inte gå sen och kunde inte spela sin golf tävling idag. Haha vilken jävla dag asså! ;)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0