We found love!

Puhh! äntligen klar med de mästa. I morse började jag med att ränsa och städa hela garderoben vilket tog ett tag ;) Sen kom farmor med massa gott fika så då fick de bli en fika paus. Senare fortsätte jag med hela rummet , dammat och fixat vette fan allt jag gjort massa iaf. Sen klippte mamma mej så nu är allt slitet borta skönt! Sen klippte även jag lill syrran för andra gången. Haha blev riktigt bra faktiskt ;) Så nu sitter jag med hårinpackning och ansikts mask och har precis damsugit så snart ska jag fortätta med att moppa eller svabba golvet elr va de nu heter. Sen blire skölja håret och de och sen fixa mej för sen kommer linnea :) Nu behövs inte rummet städas på ett tag iaf! ;)
Pusshej!

Kolla så fint de blev ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0