Dagen...

Cyklade ut till stallet vid 10 och tittade på clearounden. Sen vid 12 ringer pappa och säger att vi ska äta på resturang halv 1 så blev recer fart hem. Tog sällskap av Clara eftersom hon hade också super brottom hem. Men jo gissa vad som händer när vi kör i full fart jo min kedla hoppar ur. Så Då vara bara att vända upponer på cykeln så fick Clara fixa den haha tur att hon var med ;) Sen efter 5 min hoppa den igen så blev de samma visa igen , vända cykeln och clara laga igen. Och efter bara typ 3 min igen hoppa den igen och clara fick laga igen. Haha vart så jävla arg på cykel skiten så fick ringa pappa så fick han komma och hämta mej ist. Ska jämt hända sånt när man har brottom. Alltid s¨ånt som händer just mej!

Sen när jag kom blev de byta om och så åkte vi i väg mot Rhodos och käka . Gott! :) Nu är jag hemma igen och har duschat, Måste även göra lite läxor , har engelska prov i veckan tjohoo! Vid 7 kommer Linnea , så träffar vi nog dom från Laxå kanske och sen vid 10 börjar ju Jearsy shore så då blir de Syster mys med massa godis !
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0