Felicia Wilhelmsson


Som sagt var jag heter Felicia och är 14 år och bor här i Mariestad. Mitt största intresse är ju självklart ridningen och hästarna som ni nog redan förstått ? Jag rider på Mariestads ridklubb , där jag även blivit årselev precis! Så de rullar på och är skit kul! Så favvisen där är ju Vienna, som jag har som ansvars häst nu:) Så har barngrupp en dag i veckan och ridlektion 2 dar i veckan. Sen blir de ju självklart mer , antingen på ridskolan elr hos en häst som heter Candela som jag rider lite grann. Ett sto , Connemara/Halvblod! Sen har jag även haft egen häst , men han har precis fått ett nytt hem, pga privata skäl så vill inte ta upp de här. Sen finns de ju självklart mer som jag tkr är kul ;) Alla kompisar såklart! och självklart shopping! :D Så ni kommer få läsa om de mästa här!
Pusshej!





// Felicia! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0