Förändring!?

Allt känns så tråkigt , dag in och dag ut samma hela tin! Vill ha en stor fet förändrig bara åka i väg långt bort med min underbara Linnea och ha megA  kul , och släppa allt runt om en...! förövrigt så saknar jag min Hampus , typ en månad kvar tills jag åker dit :( Allt är bara så jävla tråkigt nu! inte lust för ngt....



Aja kan ju säga lite om dan då, samma gammla vanliga de med! ;) Skola först , kmr för sent som vanligt -.- Men sluta tidigare idag gött som fan! så åkte hem , käka lite och drog sen till Stallet med julia. Putsade massa träns och fixade. Sen grejja med min Vienna , skitig som värsta grisen om bena så de var bara att sätta sej att gnugga med svamp! ;) Sen hjälpte barna och skit och efter de kvällsmocka och hela vändan! Men nu ska jag ta och krypa ner under täcken och försöka sova! Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0