Ridning med Malle! :D

Gick hem till malle vid 3 så åkte vi till stallet. As kul vare! Först hämta vi in pollarna, och blev maaasssaa prat! Sen gick vi ut till paddocken , jag red Maccen och hon diablo. Gick ganska bra , de gick bättre mot slutet då hitta jag han lite mer ;) Vi tog även några skutt på ett kryss som låg uppe. Sen skritta vi bort mot Johanna och prata lite. Sen hem igen och fixa hästarna osv. Sen satte vi oss vid bordet och tog en dricka och prata ännu mer ;) Sen åkte vi hem. Sen spela vi kort hehe och sen gick jag hem. Kände att de blev ganska många "sen"  där haha ;) Aja men nu ska jag ta och fortsätta titta på Partay och sen börjar Jearsy shore 4! :D
Pusshej!
Sööt!

Skritten hemmåt ;)




Kommentarer
Postat av: elinriggmyr

sv, ne de va inte jag , ja de var nog de då ;)

2011-09-11 @ 22:55:41
URL: http://elinriggmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0