Tisdag

Skolan då som vanligt, försov mej såklart! Fick typ äta och fixa mej på 20 min ;o Haha men ja hann elr kom 10 min försent menmen tyckte jag var snabb ändå! ;) Sen på hålet drog jag & Julia hem till hon käka lite och va ute med hunden. Sen till Netto och köpte lite energy dryck, Hann ju såklart inte dricka upp hela seg som jag är. Så mosa i mej allt typ vid cykelstället när vi kom till skolan. Och så klart sitter de nåra killar där också när jag sätter mej i halsen och typ spottar ut all dricka , de såg både ut och lät som jag spydde haha pinsammt undra va dom tänkte ;) Pinit!! Sen efter skolan åkte till stallet med syrrar som skulle rida. Ryktade även igenom Snurre då som såg ut som värsta lerhögen. Och när jag skulle ta hovarna "bakhoven" Så vägrade han att lyssna så blev lite sur och drog upp den ändå och höll kvar och då blev ju han sur och kicka till så var nog bara nån decimeter från att få kicken i ansiktet ;o Jävlans häst haha men han är nog den mysigaste i stallet jätte go är han! ;) Men nu kom pappsen hem med pizzan elr aa kebabrulle till mej haha!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0