1 april

Vart i stallet sen 7 till 9 och nu är jag helt slut! Först hade stalltjänsten efter de åkte vi till Eva, mockade fixade hö och foder sen åkte vi yttligare till ett stall , skorpan och chanelle. Gjorde samma sak där och red ett kort dressyr pass på 30 min. Gick jätte bra , och hon blev riktigt fin faktiskt i alla gångarter. Sen åkte vi tbx till ridskolan och släppte in de otåliga hästarna. Och sen stog de hoppning på tur med viktor! Gick ganska bra faktiskt. Han tveka inte på ngt elr titta så speciellt mkt så de har iaf gått framåt. Efter nåra övningar hoppa vi hela banan som gick galant bara att vi kon fel på en linje så gjorde om den sen och då gick de super! Så yttligare en lyckad dag fast nu är jag helt slut körd efter de här dagarna så i morgon blir de en lång sov morgon innan jag åker ut till Doris och ska lasta med grönt kort gänget.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0