Gårdagen

Glömde blogga igår, men blev en as rolig dag. Cyklade först till stallet med Michelle och isabelle! <3 fixade stallet och hästarna och sen kom deras föräldrar helt oväntat med stora chokladmuffins , skruvar och dricka så jävla gulligt! Så vi red och sparade allt till efter ridningen. Gick skit bra och mot slutet blev hon skit fin och blev exakt så som jag ville ha hon så var jätte nöjd! Sen käka vi allt gott och åkte till ridskolan en sväng och efter de cykla vi hemmåt och stanna på ug en stund med ridkläder!! Haha;) så vi va med Lucas och Klas en stund , sköna små grabbar!

Idag har jag tatt vaccinet var lite smått läskigt men annars gick de bra, sen hämta jag och pappa lite papper på körskolan. Skulle egentligen till ug med Michelle ikv men se sket sej ju eftersom jag är sjukt klantig och upptäcker att vi har prov, fan! Dessutom i kemi som man inte fattar en skit av -.- så just nu är jag inte på toppen humör och speciellt inte när man får offra sin fritid för skol arbeten , de mäst irriterande som finns!

Min heting! <3


Kommentarer
Postat av: michaan

du är min heting ! lycka t på provet ;))) <333

2012-04-18 @ 20:41:54
URL: http://www.ponnytokig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0