Happy! :D

Vart och tatt piercingen nu! Överlevde iaf ;) var sjukt nervös innan men de släppte när jag var där inne och väl skulle ta den. Man har ju hört från olika att en del säger att det gör jätte ont och en del säger att det inte känns alls men det är nog olika, för mej gjorde de faktiskt lite ont man kände de Lix , trodde faktiskt de skulle göra mindre ont ;) men de är nog olika från person till person men jag rekommenderar de stället han var jätte bra och jätte noga med allt. Men sen när Jennifer skulle ta så blev jag helt svimm färdig och fick gå ut och sätta mej. Fy fan va äckligt de var vet inte Vf jag blev sån allt blev helt vitt och flimmrigt så såg typ inget as läskigt! Men nu är de gjort och de är så jävla skönt att få de gjort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0