Hoppning chanelle!

Haft en jätte bra dag! Och ännu bytte blev den i stallet. Jag och Michelle byggde upp en bana med lite olika övningar. Hon skötte sej jätte bra och va skit kul att hoppa. Hon gjorde lite bockningar och drog på lite då och då fick kort på ett litet ryck hon fick;) sen rammla jag av också haha. Ja det är ju fredagen den 13 så... Ramlade dessutom av 2 gånger haha!! Men vi kom fel på hindret och hon landa helt konstigt , bena åt ett håll och halsen åt ett håll och jag rakt fram så blev störtning ner i backen haha! Skratta så jag trodde jag skulle dö! Lite rump och rygg värk får man räcka med ;) fick en bild i luften när jag va på väg av också haha . men förövrigt gick det jätte bra och för Michelle också! :D sen drog vi till Eva och skrämde skiten ur hon när vi hoppa ut ut ett skåp ;) haha sjuk dag men galet kul! Tack vare bästa Michelle! <3
Lite bilder... ;)


Kommentarer
Postat av: michelle

världensbästa stall och felicia !! :)<3 det går bara framåt !<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0