blogg.se appen cpar

japp som rubriken säger, går inte publicera så bloggar från datarn nu.. så om det inte  börjar funka från telefonen så kmr de antagligen bli ett uppehåll här tills det börjar funka igen. för har varken tid eller lust att starta datan för att blogga -.- så blir la lite snabbt och nytt uppdate nu, i går så va jag i stallet från typ 3-11.. hjälpte linda med att fixa darcy inför tävlingen eftersom hon inte var hemma så knoppade han oså... sen senare så kolla jag julia, michelle och emelie på när eva och matilda red och hjälpte dom att bygga fram fast de slutade med att vi red, inte så seriöst men haha vi hade iaf skit kul! idag har jag vart skit seg och bara viljat sova hela dan och vart på kasst humör! och sen hade jag tydligen feber, vet inte hur länge jag haft de men har la säkert haft det de senaste dagarna, hatar att va sjuk. Seriöst 3 veckor nu! eller har ju inte direkt märks men har ju vart ute oså ändå. så just nu är jag grymt uttråkad och i morrn måste jag till sjukhuset, mamma som tvingar mej-.- så ska la få ny pencelin igen och hoppas på att jag blir helt bra den här gången...den här veckan börjar alltmed ridskolan igen så nu sätts de vanliga vardags livet igång igen ;) ridning, bargrupperna , stalltjänster och allt de där! :) och den här terminen ska jag och viktor satsa mer och ut och tävla mer, så får hoppas på att vi båda håller oss friska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0