Det måste va på liv och död...

Vart en sån här typisk Chill dag idag, sov halva dan som vanligt... Gick upp glodde tv och sen tog en dusch med hårinpackning och ansikts mask skönt! :) sen Bestämmde jag och syrran oss för att baka massa tills i morrn då ska vi till gammelmorfars sommarstuga, mys! Så hoppas på bra väder! Så blev både kladdkaka, chokladbollar , banan socker kaka och chocklad muffins! Riktigt duktiga tanter tycker jag haha! :D så det lutar mot tjockis dag i morrn haha! Ne när skolan börjar har jag bestämmt att jag ska börja ta tag i mig själv lite mer och försöka börja träna lite... Haha får se hur de går med det men man kan ju alltid försöka! ;) glad över att jag inte har lätt för att gå upp i vikt elr kan typ inte ens tur de annars hade jag vart en fet tjockis som vandrade runt haha lovar jag skämtar inte! Jag är nog den onyttigaste människan man kan hitta ;) aja nu fick ni reda på det också, väldigt intressant jappjapp! Jaja nu ska jag sätta på en film, hare gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0