Helloww

Blev sjukhus från halv 10 på morgonen till halv 10 på kvällen, så kul så :) va i Mariestad typ först fick runtga lungorna och skit och vi hade nån cp läkare som vanligt som inte kunde prata och han förstog typ inte oss heller? Bra läkare och bra hjälp man kan få då elr när man inte ens förstår varandra? Han va iaf störd och fattade inget, de ända vi fick göra va att sitta och vänta på typ ingen ting tillslut sa han att vi behövde åka till akuten i Skövde det var tydligen "mycket allvarligt" på blatte språk haha. Men hade ju vätska och skit i lungorna så vi fick ju åka till Skövde och spendera kvällen där. Mycket snällare, trevligare och tusen gånger bättre läkare och sjuksköterskor och allt där! Så fick ny medicin för den som jag fått av andra jäveln här i Mariestad va ju åt helvete fel, var ju inte ens för folk under 17....skulle egentligen få sovit i Skövde men bara för att jag var så pigg som jag va så fick ja åka hem. Stark människa vettu haha! ;) haha men seriöst helt sjukt vart sjuk och haft lunginflammation i 3-4 veckor nu och jag har vart ute varje kväll typ och ridit och skit och hållt på ändå. Men nu har mamma tvingat mej att vara inne, så får se hur de blir i morrn ska ju rida då... Och det får ja ju självklart inte göra -.- aja får se i morrn hur de blir på de kanske kan övertala tanten fast de tror ja knappast går... Aja nu ska jag ta och va med min kära bror ett tag, finns ju inget bättre sällskap..
Lite rolig bild ändå haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0