Svar till frågestunden

Oskuld? : nej....
Har du blivit sådär skit full någon gång? : ehm... beror på vad som menas med skit full men kan inte påstå att jag vart de har för de mästa alltid haft koll på vad jag gör osv... har inte direkt haft så att jag inte kmr i håg ett piss. Och det är jag bara glad över :)
Hur länge har du känt jennifer? : Sen 2an, så i 8 år nu! Jag är över glad att jag har den tösen, världens bästa! ingen jennifer ingen felicia så är det bara :)
Hur länge har du ridit nu? : hmm svår fråga faktiskt kan inte svara på exakt hur många år för har hållt på i perioder typ... har alltid haft hästar och intresset runt om mej sen jag var mini liten, släkt med hästar och sånt där.. sen började jag la på ridskolan när jag var ca 6 och då började jag och slutade typ hela tiden haha hade ett uppehåll från ridskolan sen i ca 3-4 år då jag höll på med konståkning oc hsen när jag var typ 11-12 så började jag igen och sen dess har jag hållt i gång hela tiden med både ridskola, medryttar hästar, egen häst...(inte egen nu)
Vad är det bästa du vet? : självklart hästar ridning och allt runt omkring "hästlivet" och sen JENNIFER! alla roliga dagar,kvällar,nätter med kompisar!
Är du och Sammy tillsammans? : Nej det är vi inte! bara bra kompisar (bästa killkompisen) och min lilla söt sammy! :')
Har du rökt nån gång? : Ja tyvärr...kan hända i bland men abslout inget jag är elr skulle kunna bli beroenda av!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0