Viktor , mixen , chanelle

Vart full dag idag, och just nu känner ja mej helt död! Åkte till stallet vid 9 och då red vi ut alla och då red ja Viktor, as roligt och härligt! Galopperade på gärdet allihopa full fart , red nere vid terräng hindrena genom vattnet och lite sånt.. Han skötte sig jätte bra hela tin så stolt över min lilla polle :') sen gjorde vi lika dant igen typ fast med nya hästar och då tog ja mixen. Gick lika bra då med :) sen städa vi stallet massa och sen bara suttit och pratat massa. Sen åkte jag och Michelle ut till chanelle länge sen ja red hon nu så de va skit kul och hon gick faktiskt jätte bra! :) sen nu senare på kvällen så va ja ute med Michelle Sammy jp så va vi vid huset typ och lite skit och sen när ja kom hem gick ja ut med Jennifer och gick och pratade om typ allt, behövdes! Och nu är jag äntligen inne så nu ska jag sova, natti! Charm hästen haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0