Idrottslyft träning

Detta skulle egentligen publicerats igår men de blev tydligen inte de men bättre sent än aldrig ;)



Vart i stallet sen 7 hade ju stalltjänst så har gjort allt de vanliga... Mockat, sopat , fodrat , släppt in och ut hästar mm. Sen kollade vi pay and jumpen. Och sen vid 5 red jag om min grupp. De va as bra för vi va jätte små grupper och de är ju bra haha ;) hade ju Manne som sagt gick ganska bra för att de va första gången. I höger galoppen gick de värkligen jätte bra hittade han då och han blev jätte fin. Så är la ganska nöjd över träningen men hade ju hällre haft Viktor men se är ju nyttigt att rida andra hästar också ;)
Nu sitter jag i soffan med kladdkaka och grädde och taggar bigbrother!!! :D


Viktors nya träns som jag sa att jag skulle lägga upp en bild på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0