Viktor NH och ridning

Cyklade till stallet direkt efter skolan, pratade lite med Sandra där först sen gick jag ner med Viktor i ridhuset. Gick över förväntan. Allt gick jätte bra så gjorde lite mer "avancerat" sen gick också jätte bra tex tog bak frambenet samtidigt som han följer med med huvudet ner mm. När jag sprang, sprang han och när jag stanna, stannade han.

Sen hade vi dressyr och de har nog aldrig gått så bra som idag. Vi jobbade med "kantiga" volter. Han blev hur fin som hälst behövde knappast ta i han alls sen. Han var mjukt , lugn , arbettsvillig och helt enkelt helt perfekt!
Värkligen skit nöjd haha;) får hoppas de går lika bra i morgon med.

Men nu är jag skit trött så natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0