Darcy

Vart och ridit darcy idag tsm med Julia Sandra Matilda, han var på tåna som attan och bättre blev de ju inte av att alla ridskole hästar skulle komma i full galopp mot oss. Så senare gick vi upp i paddocken och red klart där. Gick rätt bra faktiskt elr han började på att mjukna iaf. Sen nu ikv har ja chillat lite med Jennifer & Malle på stan , sen träffa vi en rolig sandra som skulle till kg så fick agera som en liten fotograf där och sen åkte vi lite bil med hennes malles syrra också, min syssling tillomed på köpet ;) sen drog vi till didde och krille en sväng prata lite med dom och sen hem, så såg min dag ut typ och nu ska jag sova typ, haha har tänkt på att jag slutar alltid mina inlägg så , ska sova godnatt , Hahah ;) aja så vare med det , nattiiii :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0