Godmorgon Sverige

I natt har jag faktiskt sovit hyfsat bra, förutom de tog förjävla lång tid att somna men sen sov ja hela natten iaf, skönt. Hostan och de är inte precis bättre men, slö, seg & trött som vanligt, men det är la bara att se glad ut ändå haha! Om inte Ipren och hostmedicin hade funnits hade jag nog legat död nån stans haha, hur klarade dom säg förr i tiden elr?! Haha aja nu ska jag inte babbla in på annat. Har precis vart ute med vovvarna och nu tänkte jag göra i ordning mej lite och sen åker ja till Skövde och göt provet, så nu får vi hålla tummarna på att ja klarar de! Sen kanske de blir commerce får fjäska lite med mamma! Hööks kanske vore ngt också, aja ja får se sen! Får bli en liten söt bild på mej och Maja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0