No more fucking love song i be sick

Tja fan, nu äre så att jag har as ont i huvet och är as trött så de här inlägget får bli lite som de blir haha! Började dan med att följa Jennifer till stationen, kmr sakna den lille bitchen fast hon bara är borta i 3 dar men hon kmr nog ha de as myskul! Aja sen drog jag och Julia till stallet fixade allt hos darcy och sen gick vi ut i hagen och tog kort med älsklings ponnisarna <3 går inte förklara hur mycket jag älskar den ponnyn asså! Efter lite mys och lite kort så åkte vi hemåt och mötte upp broschan, jp , asmir , Sammy , Simon och Alex så drog vi in i huset igen haha! As läskigt men idag kom ja iaf längre in svin äckligt där inne asså! Nu har jag vart hemma ett tag och fixat med korten och tjockat mej med godis och nu känns de som huvudet ska explodera elr nått, fy fan får nog ta och sova snart, hare bäst pusshej!


Kommentarer
Postat av: Ellinor Gustafsson

Hej, jag älskar din blogg skit mycket, läser den varje dag om jag hinner! :)

2012-07-16 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0