Darcy

Åkte till stallet tidigt idag, skulle rida Darcy åt Linda. Skrittadearbetade bara på slingan typ i en timme. Jätte mysig häst! Ska ha hand om han i en vecka också i sommar när Linda åker bort. Sen gick jag med Viktor i paddoken i ca 20 min. Blev skit glad när jag fick höra att det inte var något allvarligt att de nog bara var ngt med bogen elr en nerv i kläm. Så nu blir de upp till bubben varje dag och gå med han i 20 min och efter ca 2 veckor ska jag börja sitta upp och sätta i gång han! Så glad att det inte var ngt allvarligt! <3 sen hade ja barngruppen och efter de käkade alla tårta tsm som avslutning! Kmr sakna godingarna ;) sen senare mot 8 åkte jag Julia och Clara hem fast då stanna vi till på statiol och köpte kladdkaka, coola och pringels och satte oss där ute i ute huset och satt där i tre jävla timmar och bara prata haha! Alltid lika mysigt! Sen blev de hem cykling i regnet och nu tänker jag ta och krypa ner i varma sängen och sova haha så godnatt!

Darcy och vickanslickan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0