Hoppning ambra!

Va bara i skolan i en timme idag as gött! Efter skolan åkte ja till stallet och gick med Viktor, tänkte att jag skulle gå i slingan med han men de gick inte så bra haha, han var skit stissig och rädd för typ allt och fick massa ryck och slet och höll på. Sen red ja ambra gick så där, vi hoppade en liten bana typ... Hon var inte direkt min typ i hoppningen haha, hon var slö och seg och hoppade av jätte sent och eftersom jag är van vid viktor som hoppar av tidigt och stort så blev det att jag ville trycka av tidigare och då blev det bara fel ;) vill ha min Viktor i stället som det är lite fart i och som hoppar stort ;)
Nu har jag fixat lite inför i morrn , skolavslutning ju så jävla gött!
Eva och Ebba haha så jävla gulligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0