It's not all about the money

Tråkiga nyheter , Viktor har blivit halt :( han blev rejält halt igår men idag visade han nästan inget av hälta så vi har ingen aning om vad det är :/ hoppas på att de inte ngt, så de betyder att jag inte kan hoppa han på sista cren med han i morrn och inte på terrängen på fredag heller :( fan , jag som hade tänkt att få nya fina bilder till header och allt :/ så ska tydligen hoppa noblesse i morgon och det kommer ju gå åt skogen med det haha!

Förut åkte jag och mamma till jula och hämtade mina saker och fodrade hästisarna, och sen vidare till ridskolan och lämnade de och hälsade på min Viktor som var lika glad och godis sugen som vanligt haha man blir alltid lika glad att bara vara vid han <3
Snart skulle jag tro att jag ska hem till Emilia och sova där tsm med Michelle , så får vi se vad som händer i kväll blir nog bara filmmys skulle ja tro :)

My love


Kommentarer
Postat av: Ellen

neej, inte viktor :( åh, hoppas han blir bättre snart :(

Fin blogg hörru! :D

2012-06-06 @ 17:09:42
URL: http://lillefotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0