Cr-Viktor , Evas stall , Jennifer - långdag

Började med att åka till mrk för att hoppa Viktor. Skit duktig va han. De va tävlings hindrena , så så fort han kom in där blev han hel spänd och vågade inte gå förbi startlinjen och börja fjanta sig. Han tveka och fjanta sig på varenda hinder också men kämpade på och vi kom runt. Andra rundan va han lite lugnare och tveka lite också men inte lika mkt han drog på ist. Så en stor framgång idag för oss båda. Som sagt var man behöver motgångar för att få framgångar! Så ät skit nöjd över han. Sen åkte vi till Evas stall, Michelle red kuben och jag Alf lite grann. Eftersom kuben skulle få pröva att hoppa lite då fick ja hjälpa till som drag hjälp till han! Sen hemma träna vi flingan lite. Hingst korsning mellan arab och krabstrupper skit fiiin. Gick jätte bra de med. Så nu har jag och Michelle fullt upp med både chanelle och skoropan , och så kommer de bli oss Eva lite grann också med kuben , flingan och lite Alf. Och sen ridskolan så nu är de full rulle. Planerna om chanelle och skorpan är helt klart nu, berättar i morrn. Sen kom hem vid halv 10 typ , sen blev de ut och prata med Jennifer en stund<3 och nu måste jag försöka sova med en jävla tränings värk. I morrn befinner jag mej på ett dagis , som jag kommer göra hela veckan ut. PRAO vecka Jao! Haha
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0