Lös hoppning

Efter stallet gick vi till Evas stall och gjorde lite nytta där. Fixade hö påsar och skrev nya lappar på dom. Mockade stallet och hagen och lite annat sånt där smått. Sen tog jag , Michelle och Clara vagnen elr sulkin elr va de heter och körde varandra runt i ullervad haha. Så knacka på Sandra där med longerpiskan i högsta högg ;) sen gjorde vi i ordning häsarna (Alf , flingan , kuben ) sen gick vi ner med dom , tog flingan och de gick jätte bra. Det går iaf frammåt med han! :) hoppningen gick bra för alla 3 kuben och flingan hoppa 1 meter kuben tom 1,10 om jag inte är helt ute och vinglar nu ;)

I morgon blir det en full dag igen. Har stalltjänst , Sen åker vi för modligen till skorpan & chanelle och rider. Och vid 3 tillbaka och släpper in ridskolehästarna. Sen är de idrottslyft träning, hoppning med Viktor för Matilda. Så nu måste jag sova så jag orkar ytligare en till dag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0