New hair!

Efter dagiset åkte jag till frissan sjukt nervös. Har aldrig sätt hårfrisören som ngt possetivt. Dels för att jag aldrig blivit nöjd och att jag är sjukt fjompig med mitt hår och vågar inte pröva ngt nytt ;) men va tvungen att gå dit nu och få bort oranga fläckar och allt slitet o så. Blev lite rädd när de sa att de skulle lägga in lite brunt, men gick med på de tillslut när jag fatta "grejjen" och jag blev sjuukt nöjd. Håret ngt kortare men färgen blev as bra , jämt och bra! Fortfarande blont men lite mörkare blond bara och de ser mer nartuligt ut nu. Så tänker värkligen fortsätta gå till hon fast ingen annan haha!

Ridningen gick helt okej , bara att han tog de inte som markarbete utan hoppning ;) men de är sånn han är men de får man träna på :)

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med donken till mej , sen blir de sova är sjukt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0