Sjukt kul jävla dag!

Börja med att vara på dagis och efter de åkte jag till Evas stall. Michelle red kuben och ja Affe, red både i slingan och paddocken. Sen åkte vi till grönt kort kursen. Efter de cykla vi hem och då ser Michelle en bil fälj och tar upp den och har den som en ratt. Och vi va typ redan flummiga och hade allmänt kul! Sen säger Michelle mitt i allt att vi kan stanna vid statoil och köpa en kladdkaka och jag som älskar kladdkaka skriker JAAAAA! Och då bakom mej käner jag att hon kör in i mej och sladdar runt som en jävla dåre och sen hör jag att cykeln flyger och vänder mej om och där ligger Michelle helt chockad och jag rent ut sagt Börjar gaaap skratta och hon med så vi satt nog där och skratta i minst 10 minuter och ja pissa på mej typ haha så jävla kul så går inte att beskriva! Inte haft då kul på flera veckor kan jag säga , du är underbar Michelle! Haha sen cykla vi såklart skrattande till Statoil och köpte en kladdkaka och dela på haha! Bästa dan på länge helt klart!


Kommentarer
Postat av: michelle

så jävla grymt ! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0