Årselevs ridning!

Allihopa red tsm idag . Vi red först ute vid vatten hålet och skrittade,travade och tog lite kort. Sen red vi in i ridhuset och där arbetade vi med öppna och sluta osv.. Och sen i galopp, på spåret blev han lite taggad och drog på lite. Men sen inne på mitt volten då lugna han ner sej och då blev han jätte fin :) är jätte nöjd över ridpasset och de går bara bättre & bättre med han ❤
Sen efter ridningen åkte jag & Michelle till Sandra, skulle slinga hennes hår. Så jag slinga hennes hår och samtidigt så hade vi de mysigt och lyssna på musik , pratade och käkade tårta ;) håret blev lyckat och as snyggt faktiskt 👍 tur de haha! ;) sen så sjussade hon hem oss vid 12. Haha och fick lära mej nåra nya grejjer man kan göra med bilen haha as kul! ;)

Nu har jag lagt mej i sängen och pratar med "a" . Så får sluta nu innan han får damp för att jag är så osocial haha. Prata & skriva kan man helt enkelt inte göra samtidigt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0