Monday again

Vart en bra dag idag faktiskt! Måndagar brukar gå as segt och vara dö tråkiga men inte denna ;) skolan rullade på och de va as varmt idag så man kunde sitta ute i gräset och sola så jävla skönt!
Efter skolan drog jag till körskolan och var där tsm med Patrik och Max och gjorde faser klarade nästan fas A nu saknade bara 5 rätt till.
Sen har jag vart hemma , tatt de lugnt lite grann pluggat och kollat tv och lite sådär.
Sen vid 9 drog jag och Jennifer ut på en springrunda, tog med vovven också som fick springa efter ;) sen pausa vi vid ekudden och satt och prata på bryggan och sen pwade vi hem, och nu är jag ny duschad och klar så nu blir de sängen för mej.
Tagga frissan tsm med Michelle i morrn också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0