Nellen! <3

Red chanelle förut gick ganska bra, hon blev väldigt hård och stark vissa stunder men för de nästa mot slutet så släppte det. Gjorde skänkelvikningar och volt arbete. Sen när jag hade ridit klart tränade vi lite från marken och hon är så sjukt underbar! När jag stannar stannar hon när jag travar travar hon och inte nog med det när jag galopperar galopperade hon med så himla go!!

Nu har jag vart ute och gått med Jennifer i typ 2 timmar och pratat o så där, skönt! Så nu ska jag snart sova ska upp 6 i morrn bitti, har stalltjänst , inte alls taggad på de hade andra planer för den här kvällen men de sprack eftersom jag måste upp as tidigt men så kan de va i bland hästarna måste alltid gå i första hand! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0