Summer day!

Vart en as skön dag idag, vaknade upp vid 11 och tog en lång pw med hundarna. Sen när jag kom hem så la jag mej och sola eftersom det va så jäkla varmt! Efter maten blev det att trampa ner med cykeln till jula red båda skorpan och chanelle, Michelle tvingade mej att rida skorpan eftersom hon inte va hemma idag. Blev mäst skritt arbete med lillen och han skötte sej super! Sen skulle jag ta in nellen som typ tog 20min innan hon tröttnade på att springa runt och jäklas-.- idag var hon skit jobbig i början och protesterade och höll på men mot slutet blev hon jätte fin , mjuk och arbetsvillig. Sen cyklade jag till ridskolan och satt med Viktor i hagen och myste , helt sjukt hur mkt jag gillar den ponnyn! Mitt allt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0