Ett tag sen..

Hej igen! kan ju börja med att säga att förra inlägget var ju inte jag som skrev, utan var min kära klasskamrat rasmus-.- haha aja...Var ju ett tag sen jag skrev här nu men livet har fortsatt som vanligt, ridning, kompisar och massa mer... Kan ju säga att det har vart lite upponer nu och nu läget är la typ att jag inte vet ngt? men mer om de behöver vi inte gå in på.. Viktor har vart min glädje ist :') haft bland annat terräng träning också, första gången för han och de gick hyffsat bra kunde inte förväntat mej mer lix ;)  Kommer nog fortsätta såhär ett tag med att inte blogga kommer väll komma in något inlägg så här i bland bara... I kväll sover jag med Emelie och Olivia så blir la ngt kul ikv! :D sen ska vi tagga tills i morrn också, sista tävlingen i cupen mellan skara och skövde så vi hoppas på att ta hem ´segern nu! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0